یزدفردا "مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز ثبت نام چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 28-9-1394 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه مورخ8-10-1394 خبرداد .

       به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " حبیب ا...کارگر درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري می توانند از تاریخ 28-9-94 تا 8-10-94 در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی افزود: داوطلبین شرکت در این آزمون ها  می توانند از تاریخ 21-10-94  تا 23-10-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

کارگر در خصوص زمان برگزاری چهارمین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت به صورت الکترونیکی بیان داشت: تاریخ برگزاری این آزمون در بازه زمانی تعیین شده که زمان و مکان دقیق آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون مشخص می شود.

مدیر کل آموزش فني و حرفه اي استان با  اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا